Gå videre til hovedindholdet

Google Translate #6 – Fra kinesisk(simplified) til dansk


Jeg skal lave et billedkunstprojekt, jeg har lige besluttet at starte

Jeg vil være et billedkunstprojekt
Og besluttede at bare starte
Fordi jeg har travlt med kunst
Nuværende og selvbiografiske
Hvor skal man starte?
I sit eget liv, nu og her
Og jeg føler den bedste måde
Jeg kan gøre det
Bare startet
Jeg ved ikke, hvor jeg skal hen
Fordi jeg virkelig har en bestemt ide
Brug blog
Hvor er jeg baseret på dette afsnit
Min egen søgen efter livet
Absolut frihed
Og find tomhed og mangel på mening
Jeg vil zoome ind og ud
Generelt tal om samfundet
Spørg ideen om frihed
Vores samfund har et fællesskab
Ved at vise min egen skuffelse
Jeg vil skitsere Svend Brinkman
Tal om, hvordan han taler
Den ultimative frihed gør os
Slaver til vores egne ønsker
Men nu har jeg talt med Ula
Og hun sagde, at jeg havde brug for det
Arbejde med ideer og projekter
Og gør mere vision
Se hvor det kan tage mig
Så nu kender jeg ikke min stilling
Men jeg besluttede bare at starte
Fordi jeg tror på fronten
Dette er udgangspunktet
I sit eget liv, nu og her
Og tænk denne proces mere
Vigtigt end resultatet
Jeg kan bedst anerkende dette

Bare startet

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Onlineshop med print af digtet på t-shirt

https://shop.spreadshirt.dk/jegskallaveetprojekt

Digtet som en lille mand

Digtmanden på verdens kendteste selfier #2