Gå videre til hovedindholdet

Google Translate #4 – Fra engelsk til dansk

Jeg skal lave et projekt inden for billedkunst, og jeg har netop besluttet at starte

Jeg vil lave et projekt inden for billedkunst
Og har besluttet at bare starte
Fordi jeg er kunstnerisk optaget
Af den umiddelbare og det selvbiografiske
Hvor skal man starte?
I sit eget liv og lige nu og her
Og den måde, jeg føler mig bedst
At jeg kan gøre det
Bare begyndt at starte
Uden at vide, hvor de skal hen
Fordi jeg virkelig havde en konkret ide
Arbejder med en blog
Hvor jeg baserer denne del
Af mit liv, hvor jeg selv søgte
Den absolutte frihed
Og fandt tomhed og mangel på mening
Og jeg ville zoome ind og ud
Og sig noget om samfundet generelt
Og spørgsmålstegn ved frihedsidealerne
Der er et fællesskab i vores samfund
Ved at udvise min egen skuffelse
Og jeg vil gerne skitsere Svend Brinkman
Og tal om, hvordan han taler
At den ultimative frihed gør os
Til slave af vores eget ønske
Men nu har jeg talt med Ulla
Og hun siger, jeg har brug for
At arbejde med ideen og projektet
Og gør det mere visuelt
Og se hvor det kan lede mig
Så nu ved jeg ikke præcis, hvor jeg står
Men jeg har lige besluttet at starte
Fordi jeg tror på det øjeblikkelige
Og det er udgangspunktet
I sit eget liv og lige nu og her
Og føler, at processen er mere
Vigtigt end resultatet

Og det forstår jeg bedst

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Onlineshop med print af digtet på t-shirt

https://shop.spreadshirt.dk/jegskallaveetprojekt

Digtet som en lille mand

Digtmanden på verdens kendteste selfier #2